Afbeelding
Nos engagements - Catégorie 1 Marennes Oléron

Onze verbintenissen - indeling in categorie I

Het Bureau voor Toerisme is sinds januari 2017 ingedeeld in categorie I en streeft ernaar zijn bezoekers een unieke toeristische ervaring te bieden. Met de missie om u tijdens uw verblijf tevreden te stellen, zetten wij ons in voor :

Office de tourisme de Saint-Pierre d'Oléron
  • Zorg voor een gemakkelijk toegankelijke ontvangst- en informatieruimte.
  • Uw stappen vergemakkelijken.
  • Zorg voor meubilair om op te zitten.
  • Verstrekken van gratis informatie over het plaatselijke toeristische aanbod.
  • De openingstijden in ten minste twee vreemde talen weergeven en bekendmaken.
  • Bieden u gratis toegang tot wifi.
  • Ten minste 305 dagen per jaar geopend zijn, met inbegrip van zaterdagen en zondagen tijdens het toeristen- of amusementsseizoen.
  • Beantwoord uw brieven het hele jaar door.
  • Zorgen voor een permanente receptiedienst, bemand door mensen die ten minste twee vreemde talen spreken.
  • Het verstrekken van toeristische kaarten, plannen en gidsen op papier.
  • Om u toegang te bieden tot haar speciale drietalige website, aangepast voor raadpleging via ingesloten media.
Office de tourisme de Marennes

Zijn toeristische informatie ook te verspreiden op papier dat in ten minste twee vreemde talen is vertaald en betrekking heeft op :

  • alle geclassificeerde toeristische accommodatie, waaronder ten minste de naam van het etablissement, het postadres, het e-mailadres, het website-adres, het telefoonnummer en het classificatieniveau;
  • monumenten en culturele, natuurlijke of recreatieve toeristische trekpleisters, met vermelding van de gebruikelijke tarieven, de perioden en de tijdstippen waarop zij voor het publiek toegankelijk zijn, de website en de telefoon- en postgegevens;
  • evenementen en activiteiten; telefoonnummers voor noodgevallen.
Office de tourisme de Saint-Denis d'Oléron
  • Zijn toeristische informatie jaarlijks bijwerken.
  • Geef de noodnummers buiten aan.
  • Al het gekwalificeerde aanbod van zijn interventiezone aan alle klanten presenteren.
  • U toegang geven tot de beschikbaarheid van geclassificeerde accommodatie.
  • Om uw klachten te behandelen en uw tevredenheid te meten.
  • Een toeristische informatiedienst aanbieden waarin de nieuwe informatie- en communicatietechnologieën zijn geïntegreerd (sociale netwerken, mobiele telefonie, geolokalisatie, enz.)
  • Respecteer de eisen van het keurmerk voor kwaliteitstoerisme.
  • Om u een vakantie-adviseur te geven.
  • Garanderen van de betrouwbaarheid en actualiteit van informatie over het plaatselijke toeristische aanbod.